Πρόσβαση στο χώρο των μετρητών των ακινήτων, ζητά ο ΔΕΔΔΗΕ για τη λήψη ένδειξης από τον μετρητή
Το επίσημο τέλος των “έναντι” του ΔΕΔΔΗΕ και η νέα εποχή της μηνιαίας καταμέτρησης γράφτηκε με την πρόσφατη ανακοίνωση της εταιρείας, που εξηγεί ότι πλέον η καταμέτρηση των παροχών θα γίνεται σε μηνιαία βάση και θα ολοκληρωθεί πανελλαδικά έως τα τέλη του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος έτους. Με την ίδια ανακοίνωση, ο ΔΕΔΔΗΕ ζητά πρόσβαση των τεχνικών του στο χώρο των μετρητών των ακινήτων, προκειμένου να γίνει η λήψη ένδειξης από τον μετρητή και στη συνέχεια να χορηγηθεί στον Προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας που έχει επιλέξει ο πελάτης, για την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού.
Πώς θα καταχωρήσετε οι ίδιοι το ρεύμα σας
Σε περίπτωση που δεν καταστεί δυνατή η λήψη της ένδειξης, όλοι οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να καταχωρίσουν την ένδειξη της παροχής εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών από την ημέρα επίσκεψης του καταμετρητή στο ακίνητο. Οι τρόποι για να καταχωρήσουν οι ίδιοι το ρεύμα τους είναι:
- Καλώντας το Τηλεφωνικό Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στη δωρεάν γραμμή 800-400-4000
- Εναλλακτικά μπορούν να καταχωρίσουν την ένδειξη στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ, πατώντας ΕΔΩ.
- Μέσω της εφαρμογής My DEDDIE App από το κινητό τους τηλέφωνο.